Wolfy olvas

Wolfy olvas

Márciusi zsákmányok

2016. március 27. - Wolfy27

2016_03_27.jpg

Ismét eljött a hónap vége és meg kell mondjam, egy elég jó hónapot sikerült zárni 5 elolvasott könyvvel és 5 új szerzeménnyel. Na, de mi is került a könyvespolcomra...

2016_03_01.jpg

Darren Shan vámpíros sorozatának első 6 része, két trilógiában összefűzve, a Vampire Blood és a Vampire Rites. Azt hiszem ez volt az első vámpíros sorozatom és nagyon szerettem őket az utolsó kötet kivételével. Szépen lezárta a történetet, csak új fájt az ember szíve, hogy miért így... Nem olyan rég túladtam a magyar nyelvű köteteken mert elképesztően sok helyet foglaltak, de aztán megláttam, hogy angolul trilógiák formájában is meg lehet venni, így az első kettőt meg is rendeltem a Bookstationből. Ami sajnos azóta bezárt és sír a szívem érte, mert imádtam azt a könyvesboltot. Egy teljes órát el lehetett ott tölteni idegennyelvű könyvek között turkálva.

2016_03_02.jpg

Josh Malerman Madarak a dobozban című thrillere, amelyet egy molytól vásároltam. És tőlem szokatlan módon már el is olvastam és bejegyzés is készült hozzá. Lulma értékelése nagyban hozzájárult ahhoz, hogy megvegyem a könyvet és ilyen hamar el is olvassam. Larissa Ione Lords of Deliverance sorozatának első kötete az Eternal Rider, amit a bookdepositoryról rendeltem 50% kedvezménnyel. A sorozat a spin-offja az itthon is megjelent Demonica sorozatnak sajnos csak az első 2 részét adták ki magyarul.

2016_03_03.jpg

Andy Weir A marsi című könyve, amit a Fumax kiadótól rendeltem 34% kedvezménnyel régi kiadású kifutó példányként. A könyvet szerintem nem kell bemutatni, nem rég mozifilm is készült belőle, ami szerintem nagyon jól sikerült, és tulajdonképpen annak hatására vettem meg a könyvet.

Pár könyveladásom is volt a hónapban:

  • J. Goldenlanetől az Isteni balhé, a Pokoli balhé és a Papírtigris (semmi bajom nem volt ezekkel a könyvekkel, mindössze annyi, hogy a Delta Vision elkezdte kiadni az írónő könyveit új kiadással, ezért úgy döntöttem, hogy majd az új dizájnnal szerzem be a könyveit)
  • Lara Parkertől az Angelique hagyatéka és Salem kísértete (évekkel ezelőtt nagyon le voltak akciózva valahol és akkoriban még nem volt elég olvasnivalóm, ezért megvettem őket, aztán valahogy sosem kerültek sorra és az érdeklődés is egyre inkább elhalt, így eladtam őket)

Múltkor említettem, hogy összeállt a bevásárlólista a könyvfesztiválra. A lista természetesen nem végleges, majd a kiadóknál lévő kedvezmények fogják megmondani, hogy fogok-e vásárolni és ha igen, mennyi könyvet. A lista egyébként határozottan szerényebb, mint tavaly, így nyugodtabb szívvel megyek ki nézelődni. A lista:

  • Brian McClellan Karmazsin hadjárata és Őszi köztársasága
  • Vivien Holloway Winie Langton sorozatának hiányzó kötetei (2-4) és a Végtelen horizont
  • Naomi Novik Rengeteg című könyve bár ezt lehet angolul fogom beszerezni
  • J. Goldenlane könyvei, ha megjelennek addigra bár a kiadó hallgat, mint a sír, így szerintem ez majd könyvheti projekt lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr868521614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lulma 2016.03.29. 20:24:28

A marsi fantasztikus! Várom az értékelésedet :)
süti beállítások módosítása