Wolfy olvas

Wolfy olvas

A hónap könyve - Május

2016. május 31. - Wolfy27

a_honap_konyve.png

A május hasonlóan visszafogott hónap volt, mint az április. Szerencsére már csak egy vizsgám van, így a hét végétől végre igazán enyém lehet a nyár. A hónapban 3 regényt és 3 novellát olvastam, összesen 1 392 oldalt.

covers_360228.jpg

Angela Marsons: Elfojtott sikoly

Kiadó: General Press
Oldalszám: 360
Műfaj: krimi

Egy nagyon izgalmas és fordulatos krimi. A gyilkos kilétére nem lehet rájönni. Kim nyomozó nagyon makacs és céltudatos nő, bár nekem néha már kicsit túl sok volt belőle. Annyi diplomáciai érzékkel van szegény megáldva, mint egy szobanövény. Bővebben...

Értékelés: 10/9

 

covers_314900.jpg

Andy Weir: A marsi

Kiadó: Fumax
Oldalszám: 358
Műfaj: sci-fi

Pár oldal után éreztem, hogy kedvenc lesz, imádtam a történetet, a karaktereket, a fordulatokat. Az év egyik legjobb élménye volt ez a könyv. És köszönöm Hollywoodnak, hogy megcsinálta a filmet belőle, mert egyébként tuti nem olvastam volna el a könyvet. Bővebben...

Értékelés: 10/10

 

 

covers_326055.jpg

covers_345917.jpg

covers_374650.jpg

 

 

Vivien Holloway: Tolvajbecsület

Kiadó: Főnix
Oldalszám: 94
Műfaj: steampunk
Sorozat: Winie Langton történetek 2.

Vivien Holloway: A hóhér kötele

Kiadó: Főnix
Oldalszám: 114
Műfaj: steampunk
Sorozat: Winie Langton történetek 3.

Vivien Holloway: A bross

Kiadó: Főnix
Oldalszám: 44
Műfaj: steampunk
Sorozat: Winie Langton történetek 3,5.

Mivel számomra ezek a kis történetek nagyon összetartoznak, így inkább egyben értékelném őket. Nagyon szeretem Vivien műveit, ezt a sorozatát meg különösen. Tele van szeretni való bolondokkal, az egész Langton család flúgos és pont ezt imádom bennük. A történet fantasztikus, csak ne lenne ennyire rövid. A második rész egy borzasztó cliffhangerrel zárul, úgyhogy én az egy szuszra való olvasást javaslom. A negyedikkel meg várni fogok, mert tuti annak is gonosz vége van. :)

Értékelés: 10/10

covers_183645.jpg

Sarah MacLean: Nine Rules to Break When Romancing a Rake

Magyarul: A csábítás kilenc szabálya
Kiadó: Avon
Oldalszám: 422
Műfaj: történelmi romantikus
Sorozat: Love by Numbers 1.

Szerettem, kellemes kikapcsolódást nyújtott. A történet nem túl egyedi, de a lista ötlete zseniális. Szerettem Callie őrült ötleteit és hogy tényleg meg is valósítja őket. A közös jelenetek viccesek és szenvedélyesek voltak. Viszont az én ízlésemhez túl sok volt a szereplők közti hiszti, állandóan elbeszélgettem egymás mellett és túl kevés volt a valódi kommunikáció. Bővebben...

Értékelés: 10/8

Nem hiszem, hogy meglepetést okoznék a sorrenddel, de azért lássuk:

stars1.jpg

stars2.jpg

1. A marsi
2. Winie Langton történetek
3. Elfojtott sikoly
4. A csábítás kilenc szabálya

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr348762516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása