Wolfy olvas

Wolfy olvas

Májusi zsákmányok

2016. május 24. - Wolfy27

20160524.jpg

Sajnos az elmúlt pár hétben kissé eltűntem, ez a drága BGF-nek január óta BGE köszönhető. De nagyjából túl vagyok a vizsgaidőszakon és enyém a nyár és a könyvespolcom :) Bizony, sok év óta először végre az egész nyaram üres és csak két dologgal kell foglalkoznom, felkészülni az orosz szakmai nyelvvizsgára és jó sok könyvet elolvasni, meg ha már ott vagyok, akkor a barátom agyára menni, kockulni, kreatívkodni és még sorolhatnám.

Egyébként vállveregetést érdemlek, mert a hónapban mindössze 4 könyvet vettem, és sikerült 4-et el is adni. Bevezettem egy kis korlátozást a pénzszórás megakadályozására. A hónap elejétől él a szabály, hogy csak annyi könyvet vehetek, ahányat a megelőző hónapban elolvastam. Eddig elég jól működik, persze nincsenek illúzióim a könyvhét miatt tuti megint nem fog összejönni :D

Na, de mit is szereztem májusban:

20160501.jpg

Murakami Haruki 1Q84 sorozatának első két részét. Az Alexandrán volt a szokásos Geopen akció, így 40% kedvezménnyel tudtam őket megszerezni. Murakami-nak már elég régóta nagy rajongója vagyok, a Kafka a tengerparton volt tőle az első regény, amit olvastam tőle. Nagyon furcsán ír, minden könyvének furcsa atmoszférája van, és épp ezért hangulat kell hozzá, de néha nagyon jól esik elmerülni a mágikus realizmusban bármit is jelentsen ez a kifejezés.

20160502.jpg

Naomi Novik Rengeteg című regénye, amivel már a megjelenés előtt is szemeztem. Bár a könyvfesztiválon nem tudtam megvenni, egy molytól sikerült használtan, de nagyon jó állapotban megszereznem. Novikot nem hiszem, hogy sokan ismerik itthon, a Temeraire sorozat valamiért nem aratott túl nagy sikert kis hazánkban, pedig elképesztően jó sorozat, Napóleoni háborúk sárkányháton... mi kell még? Böszörményi Gyula regénye, a Leányrablás Budapesten. Ezt a sorozatot nem rég fedeztem fel magamnak, valószínűleg a második rész megjelenése kapcsán. Sokáig nem érdekelt, hogy mi lehet ez, de több műfajban benne van a top100-ban, úgyhogy nem tudtam figyelmen kívül hagyni. Szintén egy molytól vettem.

És, hogy mit adtam el:

  • Cassandra Claretől a Hamuvárost, az Angyalt és a Herceget: A végzet ereklyéi sorozatot szerettem, de nem igazán van itthon helyem és jobban szeretném angolul elolvasni az új gyönyörű borítóval, a Pokoli szerkezetek sorozatot még nem kezdtem el olvasni, de valószínűleg azt is angolul fogom.
  • Murakami Harukitól a Szputnyik, szívecském! című regényt: ez volt az egyik első regény amit kiadtak tőle és csak puhaborítással sikerült megszerezni, így most túladtam rajta és majd megveszem a keményborítós verziót.

Ennyi volt a májusi book haul, de nem sokára jelentkezem a hónap könyve rovattal és mindjárt itt a könyvhét is. Gondolom már mindenki nagyon várja, már összeírtam a bevásárlólistámat is, nem hosszú, de azért van rajta jó pár dolog:

  • Előrendeltem az Ötödik évszak és a Vészmadarak című könyveket
  • Ha lesz rá kb. 30% kedvezmény akkor megveszem Goldenlane-től az új kiadású Isteni balhét és Pokoli balhét. Ha nem lesz, akkor várok még egy kicsit vele.
  • Beszerzem az Őszi köztársaságot végre és ha időközben rám szakad a nemzeti bank akkor a Sárkánycsalogatót is.

Ezeken kívül remélem mást nem hozok haza :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr248742844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása