Wolfy olvas

Wolfy olvas

Gena Showalter: Awaken Me Darkly

2016. január 23. - Wolfy27

covers_298753.jpgKiadó: Simon & Schuster
Oldalszám: 336
Műfaj: paranormal romance
Sorozat: Alien Huntress 1.

Mia Snow a New Chicagoi rendőrség idegenvadásza, akinek az a szakterülete, hogy idegenekhez kapcsolódó bűneseteket nyomozzon ki és elzárja vagy szükség esetén likvidálja az elkövetőket. Mia most egy sorozatgyilkosságot próbál kinyomozni, de egyre több kérdés merül fel és partnere élete is veszélybe kerül. Egyetlen lehetősége, hogy elfogadja Kyrin, egy Árkádiai, egy gyilkosság gyanúsítottjának segítségét, de a segítségnek ára van. Nem csak a karrierjét, de az életét is kockára kell tennie, és a felszínre törő titkok mindent elpusztítanak, amiben hitt. 

Jó volt, de nem is számítottam másra Showaltertől. A karakterek szerethetőek voltak és érdekesek. Mia igazi badass főhősnő, aki mindent az öklével és a fegyvereivel akar megoldani. Kyrin nagyon jó férfi főhős, bátor, önfeláldozó és tökéletesen kiegészítette Miat. Az állandó civódásaik nagyon aranyosak voltak. A csapat tagjai is jók voltak, egyéniségek és lököttek mind egy szálig. Dallasra nagyon-nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történik vele később. Sajnos a cselekmény kissé nehézkesen indult, de amikor beindult, akkor odaragasztott a könyvhöz és tartogatott jó pár meglepetést is bár némelyikre azért számítottam. Viszont a vége kicsit el lett sietve szerintem.

Ami nem tetszett, az a világ leírásának hiánya. Nem tudni igazából semmit arról, hogy mikor vagyunk meg ilyen apróságok, ami nem zavarna annyira, mert így a fantáziánkra van bízva minden. De az alien fajokról szó szerint nem tudunk semmit. Van kb 26 faj, ebből megemlít talán 5-6ot, de részletesebb leírást csak 2 fajról kapunk, és abból az egyiket is csak futólag: basic külső leírás és nagyon basic magatartásbeli leírás. Úgyhogy ezt a részt kicsit elnagyoltnak éreztem. Remélem a későbbiekben jobban belemegy a részletekbe.

A másik problémám a törvényekkel volt, szerintem irrealisztikusan szigorúak és senki épeszű nem egyezne bele, hogy ilyennek vesse alá a népét. Említett a könyv egy tárgyalást, mert mindenki halomra ölt mindenkit, de nem gondolom, hogy ettől függetlenül aláírta volna bármelyik alien fél ezt a "béke-szerződést". Mindenkit potenciális sorozatgyilkosként kezelnek, pedig valószínűleg a letelepedett népesség több, mint 95%-a csak nyugalmat akar...persze vannak negatív elemek, de szerintem ez akkor is nagyon szigorú.

Kicsit Larissa Ione Demonica sorozatának első részét juttatta eszembe a könyv eleje, de nem volt zavaró és elég hamar elmúlt az érzés. Ami feltűnt még, hogy sok dolog nem annyira kiforrott, mint az Alvilág urai sorozatnál, a  szokásos humort hiányoltam, meg a Darkest Passionhöz képest ami többször megríkatott, mint bármi más az elmúlt hónapokban, sőt talán években nem volt az érzelmekre olyan erős hatással, pl. a végén Kyrinért nem tudtam annyira aggódni, mint amennyire szerintem kellett volna. Hibának persze ezeket nem rovom fel, mert ez az egyik első megjelent könyve és tudom, hogy hova fog fejlődni az írónő.

Összességében megérte elolvasni és örülök, hogy megvettem, nem csak e-bookon olvastam. Mindenképp elolvasom a folytatást is, amint sikerült beszereznem. Angolul tudóknak és tanulóknak (annyira nem nehéz a szöveg) és a PNR rajongóinak ajánlom szíves figyelmébe.

Értékelés: 10/8

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr148305508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása