Wolfy olvas

Wolfy olvas

Júliusi megjelenések

2016. július 12. - Wolfy27

2016_07.jpg

A magyar könyvpiac még mindig a Könyvhét hatásait heveri ki, így túl sok hazai megjelenéssel még nem tudunk számolni, a külföldi piac sem hozott túl sok megjelenést. Többek között ezért is jött ilyen későn ez a bejegyzés, mert nem voltam biztos benne, hogy ennyi könyvvel egyáltalán érdemes-e kihozni a rovatot.

07_05.jpg

07_07.jpgMax Gladstone: Nagyrészt halott
Sorozat: Craft Sequence 1.
Műfaj: urban fantasy, steampunk
Kiadó: Agave
Megjelenés: július 5.

Joss Stirling: Summer Shadows
Sorozat: Benedicts 6.
Műfaj: Young Adult fantasy
Kiadó: Oxford University Press
Megjelenés: július 7

.A borítón messziről látszik, hogy fantasy, így mikor szembejött velem az Agave kiadós megjelenések között megnéztem, hogy mivel is állok szemben. Nagyon tetszik a fülszöveg és nagyon szeretném megkaparintani, de annyit költöttem idén, hogy nem volt képem előrendelni, pedig nagyon szerettem volna. Még azon töprengek, hogy magyarul szeretném vagy angolul.

A sorozatból még csak az első könyvet olvastam és az is évekkel ezelőtt volt, bár jó emlékeim vannak róla. Mindenesetre, majd ha kicsit rövidebb lesz a várólistám újraolvasom és ha még mindig tetszik, akkor beszerzem a hiányzó részeket.

07_18.jpg

07_19.jpg

Jennifer Estep: Unwanted
Sorozat: Elemental Assassin 14,5.
Műfaj: urban fantasy
Kiadó: Pocket Star
Megjelenés: július 18.

 

Nalini Singh: Rock Wedding
Sorozat: Rock Kiss 4.
Műfaj: romantikus
Kiadó: TKA Distribution
Megjelenés: július 19.

Még csak nem rég olvastam az első kötetet, de nagyon tetszett és remélem nem sokára beérem a sorozatot bár erre nincs túl sok esély, mert évente 2-3 könyvet ír + novellák, de reménykedni lehet.

Ebből a sorozatból még nem olvastam, de nagyon szeretem az írónő könyveit, a másik két sorozata nagyon jó, így szerintem ez is tetszeni fog.

Hát ennyi lett volna a havi megjelenések rovat, de nem kell búsúlni a jövő hónap igazi ínyencségeket tartogat, főleg az angolul olvasók számára. Ha ügyes vagyok, holnap jelentkezem a júniusi Hónap könyve rovat pótlásával, aztán eltűnök egy időre a Magasbakonyban, az új sátram, 40 gyerek, és néhány bolond természetjáró társaságában.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr218882122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása