Wolfy olvas

Wolfy olvas

Júniusi zsákmányok

2016. június 29. - Wolfy27

20160612_145858.jpg

Ismét itt a hónap vége én pedig rengeteg könyvet szereztem, főleg a Könyvhétnek köszönhetően. Tudom, mostanában kissé össze-vissza jönnek a bejegyzések, ezt is múlthéten szerettem volna lehozni, de ember tervez, ahogy a mondás tartja. Gondolom nem lep meg senkit, hogy a nyár az oka. Az ember azt gondolná, hogy most, hogy vége a sulinak és nyári szünet van és kb. 8 éve ez az első nyár, hogy nem dolgozom végre annyi szabadidőm van, mint a tenger. Meg ahogy azt Móricka elképzeli... tábormegbeszélés, szervezkedés, közmunka, költözés szerencsére nem másik lakásba, csak másik szobába, ha már költözünk akkor dobáljuk ki a szemetet is, és egyéb apróságok.

Szerencsére a bokros teendőim mellett könyvet venni volt időm, és Könyvhétre is kimentem 3-szor. Sikerült újabb dedikálást bezsebelni Gaura Ágnestől és J. Goldenlanetől, sajnos az On Sais és Virág Emíliás dedikálásomat elmosta az eső, Böszörményi úrhoz pedig nem voltam hajlandó másfél órát sorban állni, úgyhogy majd legközelebb. Megismerkedtem sok kedves mollyal és találkoztam régi ismerősökkel is, jövőre jobban rákészülök arra a piknikre, mert nagyon jól éreztem magam.

Na, de lássuk mivel gazdagodott a könyvespolcom:

20160609_180052.jpg

Norbert Winney Sárkányok, farkasok és almák című könyve és Virág Emília Sárkánycsalogatója. Mindkettővel szemezek már egy ideje, érdekes fülszöveg, gyönyörű borító, jó vélemények, emellett egyre bátrabb vagyok a magyar szerzőkkel. Úgyhogy a június eleji 30%-os fantasy akcióban megláttam őket az Alexandránál, nem tudtam kihagyni.

20160609_180115.jpg

Brian MCClellan Lőpormágus-trilógiájának zárókötete, az Őszi köztársaság szintén az Alexandra akciója miatt jött velem haza. Nagyon örülök neki, mert McClellan az idei nagy felfedezettem. Jennifer Estep Elemental Assassin sorozatának 3 kötete, a Venom gyerek-napi ajándékom a szüleimtől milyen jó ilyenkor, hogy a szülők számára az ember örökre gyerek marad.

20160609_175946.jpg

On Sai Szürke szobák és Böszörményi Gyula Beretva és tőr című novelláit a Könyvhéten szereztem be 33% kedvezménnyel. Bár On Sainak ezt a sorozatát még nem olvastam, de a Calderon nagyon tetszett, így nem aggódom. Böszörményitől még egyáltalán nem olvastam semmit, de a molyos értékelések félelmetesen jók, úgyhogy kockáztattam :)

20160612_145637.jpg

N.K. Jemisin Ötödik évszak című könyvét előjegyezve vettem meg az Agave Kiadótól. Gyönyörű könyv, amint megláttam, tudtam, hogy nekem ez kell. Már el is kezdtem olvasni, és bár a "fontos" teendők miatt nem haladok vele túl gyorsan, de eddig imádom. Fantasztikus könyv, és elképesztően könyörtelen.

A Könyvhéten bóklászva útba ejtettem a Libro-Trade standját is, hátha megint vannak 830 Ft-os angol nyelvű klasszikusok, és voltak, bár nem volt túl sok kirakva és pont azok nem voltak kirakva, amiket szerettem volna, de mikor rákérdeztem mondták, hogy menjek be nyugodtan és válogassak, ameddig csak szeretnék, úgyhogy negyed óra válogatás és vacilálás után elhoztam 7 könyvet. Az egyik a Titkos kert volt, amit régen rövidített verzióban, angolul olvastam és nagyon tetszett.

20160609_180156.jpg

Elhoztam még A vadon szavát, a Dzsungel könyvét és a Fekete szépséget. Mind a hármat olvastam már, kettőt rövidített formában angolul, a Dzsungel könyvét pedig idén, év elején magyarul.

20160609_180349.jpg

Ismeretlenként jött velem még a Frankenstein, A skarlát betű és a 80 nap alatt a föld körül. Az elsőre már régóta nagyon kíváncsi voltam. A másodikon megakadt a szemem és a fülszöveg is érdekesnek ígérkezett. A harmadik pedig azért érdekelt, mert édesanyám, bár nem igazán klasszikus rajongó, Vernet nagyon szereti, így gondoltam én is teszek egy próbát.

20160612_145550.jpg

Jon Sprunk Árnyorgyilkos trilógiájának 1. és 3. kötete, Az Árny fia és Az Árny ura. Ezeket abszolút nem terveztem megvenni, bár egy ideje már szemeztem a sorozattal. Végül a Fumax Kiadó standjánál az első kötetet 890 Ft-ért árulták, az meg a hülyének is megéri. A harmadik kötet pedig szépséghibás volt semmi vészes, csak kicsit koszos a papír, és 1000 Ft-ért el lehetett vinni. A második kötetet pedig majd megszerzem, ha már elolvastam az elsőt. :)

20160612_145614.jpg

J. Goldenlane Isteni balhé és Pokoli balhé című könyve. Ezeket nagyon-nagyon nem akartam megvenni a Könyvhéten, de barátnőm csak egy könyvet akart venni mert neki van önkontrollja és vigyáz a pénztárcája tartalmára, nem úgy mint én, aki szórja a pénzt, ha könyvekről van szó..., és sikerült rádumálnia, hogy vegyek én is valamit, hogy megkapjuk a 2+1-es akciót...

Szerencsére egyébként ügyes gyerek voltam, és a Könyvhét után nem vettem semmit, de ugye jön a július és jönnek az új akciók is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr798854314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása