Wolfy olvas

Wolfy olvas

I love spring book tag

2016. március 19. - Wolfy27

15984.jpg

Már egy ideje gondolkodtam azon, hogy kellene csinálnom egy book taget, de annyiféle van, hogy kb. lehetetlen választani. Szerencsére Lulma megoldotta helyettem a problémát, és meghívott, hogy készítsem el én is az "I love spring" book taget. Lássunk is hozzá :)

1. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?

Reggelente rázendítenek az énekes madarak és hamarabb kivernek az ágyból, mint az ébresztőm. Édesanyám kertje pedig virágba borul, nyílik a nárcisz, a jácint és nem sokára az orgona is, aminek bódítóan édes illata van és imádom szaglászni a virágait.

140947sdf.jpg

2. Melyik könyv megjelenését várod a legjobban idén tavasszal?

Az Alvilág urai sorozat 12. kötetét a The Darkest Tormentet, amelynek Baden, a Bizalmatlanság démonának őrzője lesz a főszereplője. Nagyon régóta az egyik kedvencem a sorozat, de sokáig elmaradásban voltam, mert nem tudtam annyira angolul, de szerencsére ez már nem probléma és nagyon rákapcsoltam mostanában :)

3. Mutass egy könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet!

covers_371436.jpg

Szerintem nincs kifejezetten tavaszias könyvem, de a virágok miatt passzol a tavaszhoz.

4. Hol fogsz olvasni tavasszal?

A megfelelőbb kérdés, hogy hol nem :) Az egyetemen, buszon és metrón, itthon, ha szép idő lesz az udvaron vagy akár a Margit-szigeten.

5. Keress egy borítót, amin rajta van a nap!

jappan.jpgÚgy döntöttem, csalok egy kicsit. A borítón a japán zászló van, és a felkelő nap országaként a zászló magát a napot ábrázolja.

6. Melyek a kedvenc tavaszi olvasmányaid?

katie-guardian.png

Rengetegszer emlegettem már ezt a sorozatot. Tavaly áprilisban a kezembe került az első kötet és nem volt nyugtom, amíg ki nem olvastam mind a négy részt. 7 nap alatt ledaráltam :)

7. Keress egy borítót, amin rengeteg szín van!

covers_84064.jpg

Szerintem ez a legszínesebb könyvem, vagyis csak volt, de az most mellékes. Amint megláttam ezt a könyvet beleszerettem a borítójába, meg is vettem el is olvastam. Nem volt rossz, de a főszereplő olyan szerencsétlen és önbizalom hiányos, hogy legszívesebben megfojtottam volna, így hamar el is búcsúztam tőle.

8. Ki készítse el ezt a taget?

Hát, én most nem jelölnék senkit, mert nem követek túl sok könyves bloggert, de aki kedvet kap hozzá, hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr138491220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lulma 2016.03.20. 11:10:21

Gondolatolvasó vagyok :D
Én is az orgonát várom már nagyon. A kertemben pont egy orgonabokor áll, csak már olyan vastag a törzse, hogy fának nevezhető.
süti beállítások módosítása