Wolfy olvas

Wolfy olvas

A hónap könyve - Április

2016. május 10. - Wolfy27

a_honap_konyve.png

Úgy döntöttem, hogy kicsit átalakítom a blog szerkezetét. Az értékelések elköltöznek a blog-ról, vissza a moly.hu-ra, ahol eddig is voltak, mert kicsit feleslegesnek érzem 2 helyre ugyanazt leírni. Helyette hónap végén/következő hónap elején lesz egy összefoglaló, ahol felsorolom miket olvastam és 1-2 mondatban összefoglalom a véleményem, de mellé beteszem a moly-os értékelésem, így aki szeretné az megtalálja. Továbbá kiválasztom a hónap könyvét.

Az április nem volt túl molyos hónap, a vizsgaidőszak közeledtével mindig romlik az olvasási morálom, de majd elmúlik ez is. Bár az is lehet, hogy csak a Lány a vonaton vette el a kedvem... Mindössze 3 és fél könyvet olvastam el, összesen 1 197 oldalt, viszont szépen haladtam a várólista csökkentő kihívásokkal.

som_cover_2_1.jpg

Rick Riordan: The Sea of Monsters

Kiadó: Disney-Hyperion
Oldalszám: 320
Műfaj: ifjúsági fantasy
Sorozat: Percy Jackson and the Olympians 2.

Nagyon izgalmas volt, rengeteg meglepetést okozott, tartotta az előző kötet színvonalát. Ismét rengeteg utalást kaptunk, főleg irodalmi vonatkozásban és a bemutatott mitológiai lényeket tekintve is. Bővebben...

Értékelés: 10/9

 

ttc_cropped.jpg

Rick Riordan: The Titan's Curse

Kiadó: Disney-Hyperion
Oldalszám: 352
Műfaj: ifjúsági fantasy
Sorozat: Percy Jackson and the Olympians 3.

Talán még izgalmasabb volt, mint az előző részek, de lehet, hogy amiatt éreztem így, mert nem készült belőle film és így sokkal több meglepetéssel szolgált, mint az előző két rész. A könyv hatalmas csavarral zárul, úgyhogy kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből az egészből. Bővebben...

Értékelés: 10/9

 

covers_227307.jpg

Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse

Kiadó: Delta Vision
Oldalszám: 380
Műfaj: urban fantasy
Sorozat: Borbíró Bori 2.

Hasonlóan izgalmas volt, mint az előző kötete, bár sokkal kevesebb igazi akció volt benne, viszont fordulatokban és humorban továbbra sem volt hiány és az Attilával kibontakozó szerelmi-szál? is nagyon tetszett. Sajnos a Bori-Géza szál viszont kimondottan idegesített. Bővebben...

Értékelés: 10/8

 

covers_338177.jpgPaula Hawkins: Lány a vonaton

Kiadó: XXI. százat
Oldalszám: 320
Műfaj: krimi/thriller

Az idei első könyv, amit képtelen voltam befejezni, annyira utáltam. Taps! 145 oldal után nem érdekel ki a gyilkos, miért tette, amit tett, és mi lesz ezekkel a nyomorultakkal a könyvből. Az összes szereplő defektes, taszító vagy félresikerült és képtelen vagyok együtt érezni velük. De valljuk be, nem is akarok. Bővebben...

Értékelés: 10/4 (és még jóindulatú voltam)

 

A hónap könyvének kiválasztásával kicsit megszenvedtem, mert a két Riordan könyv nagyon egy súlycsoport. Végül úgy döntöttem, hogy a Titán átka egy hangyányival jobb lett, mint a Szörnyek tengere, úgyhogy íme a sorrend:

stars1.jpg

stars2.jpg

  1. The Titan's Curse
  2. The Sea of Monsters
  3. Átkozott balszerencse
  4. Lány a vonaton

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr338693172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása