Wolfy olvas

Wolfy olvas

Februári zsákmányok

2016. február 29. - Wolfy27

2016_02_28.jpg

Megint eltelt egy hónap és boldogan tudatosult bennem, hogy látszólag sikerült visszafognom a könyves kiadásaimat. Na de mi is került februárban a könyvespolcomra:

20160229_103238.jpg

Gena Showalter, Lords of the Underworld Az alvilág urai sorozatának 11. kötete, a The Darkest Touch. És Katie MacAlister, Aisling Grey sorozatának 3. része, a Light My Fire. Most volt a húgom szülinapja február elején, és ilyenkor én is szoktam valami apróságot kapni (99%-ban könyvet). Az egyiket a szüleimtől kaptam a másikat Nagypapámtól.

20160229_103213.jpg

J. Goldenlane Farkastestvér című könyve, ami nagy kedvencem, és szerettem volna az új borítóval megvenni és a Napnak fénye, ami az írónő új trilógiájának első része. A Delta Vision kiadó kedveskedett az olvasóinak 30% kedvezménnyel, és gondoltam, hogy ez a két könyv még belefér.

20160229_103304.jpg

Anthony Ryan Hollóárnyék-trilógiájának második kötete, A várúr. Bár az első kötetét még nem olvastam, de molyon megláttam aránylag olcsón és úgy döntöttem, hogy hazajön velem. Luis Saul Boszorkányhadúr című könyve, amiről őszintén szólva túl sok mindent nem tudok, de egyik barátnőm kedvenc könyve és egyik nap szembejött velem egy antikváriumban egy olvasatlan példány szinte fillérekért, úgyhogy elhoztam.

Szerencsére februárban is sikerült eladnom pár könyvem, így nem teljesen saját zsebből ment a költekezés:

  • Halálos csók című novellagyűjtemény (nem igazán szeretem a novellákat, és mivel eléggé helyszűkében vagyok, megváltam tőle)
  • Christine Feehan: Sötét herceg (nem folytatják a kiadást magyarul, ráadásul az egyik leggyengébb itthon kiadott PNR sorozat volt)
  • Gena Showalter: Éjsötét hangok (ezt a könyvet nagyon szeretem, de mivel itthon megakadt a kiadás, megvettem az egész sorozatot angolul)

Ennyi volt a Februári Book Haul, büszke vagyok magamra mert januárhoz képest tényleg visszafogtam magam, bár azért van még pár kiadás, ami itt nem szerepel, ugyanis rendeltem 3 könyvet a bookdepository-ról, csak még nem érkeztek meg, az egyik rendelés már lassan egy hete késik, úgyhogy érik egy asztalcsapkodás a postán. Időközben elkészült a bevásárlólistám a Könyvhétre/Könyvfesztiválra, remélem idén is sok akcióval kedveskednek nekünk, hogy meg tudjam őket venni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr718428528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása