Wolfy olvas

Wolfy olvas

Liebster Blog Award

Avagy egy kedves meglepetés egy esős vasárnap délutánra

2016. február 22. - Wolfy27

liebster_award.jpg

Az a megtiszteltetés ért tegnap, hogy megkaptam a Liebster Blog Awardot. Őszintén bevallom, hogy korábban még nem találkoztam ezzel a díjjal, de megmelengette a szívem, hogy Lulma gondolt rám és érdemesnek tartott a díjra, úgyhogy ezúton is szeretném megköszönni neki. :)

Hogy mi is ez a díj?

A Liebster Award egy online vándordíj, amelyet a bloggerek ajándékoznak egymásnak. A szó jelentése: szeretett, kellemes, kedves. A szabályok szerint a poszt elején meg kell köszönni a bloggernek, aki jelölt, válaszolni kell az általa feltett 11 kérdésre és írni magadról további 11 érdekességet. Majd jelölni más bloggereket (max 11-et) és feltenni nekik 11 kérdést.

Kérdések:

  1. Mit gondolsz a vlogolásról? Kipróbálnád?
    Szerintem egy nagyon kreatív módja az önkifejezésnek. Több youtubeos vloggert is követek, Hollywood Hírügynökség, TheVR és RetroShock, csak hogy párat említsek, de én magam nem próbálnám ki. Egyszer volt egy feladat az egyik finn órámon, ahol kellett csinálni egy videót, és válaszolni kellett pár kérdésre benne, de én nagyon megszenvedtem vele, és borzalmas érzés volt visszanézni... Úgyhogy inkább nem...
  2. Hogy fogadta a családod/párod, hogy blogot írsz?
    Nem nagyon foglalkoznak vele, mert egyedül Édesanyám szeret olvasni, de neki is eléggé eltérő ízlése van.
  3. Átlagosan hány könyvet olvasol el egy hónapban?
    Ha az éves szint alapján nézzük akkor 4, de inkább az jellemző, hogy mikor tényleg olvasok akkor havi 6 is lecsúszik, vagy még több, viszont ezeket az időszakokat meg válságok követik, mikor gyakran egyetlen könyvet sem olvasok a hónapban, vagy max egyet. Remélem a blog kicsit motiválni tud, hogy beálljak egy állandó szintre. Mert gyakran már hiányzik is az olvasás csak kedvetlen vagyok és/vagy nem tudom mit válasszak.
  4. Könyvtár, könyvvásárlás vagy ebook?
    Mindenképp könyvvásárlás. Imádom nézegetni meg rendezgetni a könyvespolcom. Annyi változás volt az elmúlt 1-2 évben, hogy teljesen új szerzőtől általában ebookon olvasok először és ha tetszik, utólag beszerzem, kivéve a Fumaxos könyveket, azokban még sosem csalódtam.
  5. Mi a hobbid a blogoláson kívül?
    Elég sok minden, igazából túl sok minden. Szeretek olvasni, könyvespolcot rendezgetni, csomózott karkötőket és keresztszemes hímzést készíteni. Szeretek zenét hallgatni, filmet nézni, kirándulni és táncolni. Nem oly rég pedig a színezésre is rákaptam.
  6. Mi volt az első könyv, amit olvastál?
    Hát ez egy nagyon jó kérdés. Ha egészen kicsi gyerekeknek való könyv is játszik, akkor az Iciri Piciri Móricz Zsigmondtól. Ez egy örök kedvenc.

    13448.jpg

    Az első kötelező olvasmány, ami tetszett és később magamtól újraolvastam, akkor a Tüskevár Fekete Istvántól.

    616166_5.jpg

    És az első bestseller, amit olvastam az a Harry Potter első része volt (micsoda meglepetés).

    6381_harrypotteresabolcsekkove.jpg

  7. Melyik napszakban szeretsz a legjobban olvasni, mikor van rá időd?
    Vagy metrón szoktam olvasni, suliba menet és suliból jövet, vagy pedig este lefekvés előtt.
  8. Hogy fogadta a családod/párod, hogy blogot írsz?
    Meglepődtek, de nem igazán törődnek vele. De nem nekik írom, így nem igazán izgat.
  9. Kipróbálnál valamilyen extrém sportot? Ha igen, milyet?
    Hát, nem hiszem. Hacsak nem számítjuk extrém sportnak, mikor Finnországban tükörjégen meg hóban bicikliztem :D
  10. Milyen a kedvenc zeneszámod?
    Ez egy nehéz kérdés, ez mindig változik, hangulattól és minden egyébtől függően. Szeretem az érzelemdús számokat, de általában azokat, amik negatív érzelmeket közvetítenek, és ez nem (csak) a szövegből jön át, hanem magából a zenéből. Az egyik kedvenc Nomy: World on Fire a másik Florence and the Machine: Cosmic Love
  11. Mik a 2016-os terveid?
    Jó sok van :D Nyelvvizsgázni, elkezdeni a szakmai gyakorlatot (lehetőleg Finnországban), elköltözni itthonról (lehetőleg szintén Finnországba), szakdolgozatot írni, rengeteg süteményt csinálni, jó sokat olvasni, haladni a keresztszemessel készülő baglyommal, újra olvasni a 7 Harry Pottert angolul és nyáron rengeteget kirándulni. Persze biztos van még amit kihagytam :)

Érdekességek:

  • Középiskolában tanultam japánul, nyelvvizsgám is van, de már kb semmire sem emlékszem.
  • Jelenleg oroszul és finnül tanulok.
  • Általános iskolában tanultam hegedülni, és nagyon szeretnék újra megtanulni, de ezúttal nem klasszikus hegedűt, hanem népzeneit.
  • Nem nézek sorozatokat, mert félelmetesen addiktív hatással vannak rám. Egyedül a Gyilkos elméket nézem párommal, mert ott a részek kevésbé épülnek egymásra és könnyebb abbahagyni.
  • Egy másik életben vegyészmérnöknek tanultam volna.
  • Sokan mondják, hogy macskára hasonlítok, pedig nem igazán szeretem a macskákat. Lelkem mélyéig kutyás vagyok.
  • Még mindig nem láttam a Mátrixot, és ezzel rendszeresen megbotránkoztatom az embereket.
  • Imádok szinte minden mesét, kivéve a ToyStoryt, azzal ki lehet kergetni a világból.
  • Önkénteskedem a Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesületnél.
  • Szeretem az animéket és mangákat (bár manapság animét egyáltalán nem nézek, és mangát is csak nagyon ritkán olvasok)
  • A lelkem mélyén kocka vagyok. Kedvenc játékaim a Heroes V, Age of Mythology, Forsaken World és egy retró darab a Prehistorik 2.

És akkor a választottjaim: Szabadtüdős természetbúvár, mert mindig tud valami észbontót mutatni, és Gigi olvasmányai, mert nincs jobb gyógyír rossz kedvre, mint néhány szaftos kritika néhány nagyon rossz könyvről. (Bár gondolom kismilliószor megkapta már a díjat)

Kérdéseim:

  1. Miért kezdtél el blogot írni?
  2. Mikor elkezdtél blogot írni számítottak a nézettségi mutatók vagy a saját szórakoztatásodra írtál?
  3. Mennyi ideig készül egy bejegyzés?
  4. Milyen országokba utaznál és mit néznél meg/miért mennél?
  5. Blogoláson kívül milyen hobbid van?
  6. Volt-e olyan könyv, amelynek olvasása kihatott az életedre/megváltoztatta azt? És ha igen, melyik?
  7. Melyik a kedvenc saját bejegyzésed?
  8. Szoktál-e kreatívkodni? Ha igen, mit?
  9. Ha választhatnál, milyen állat legyél, mi lennél?
  10. Milyen blogokat és/vagy vlogokat követsz?
  11. Hogy fogadták a családod tagjai és a közeli ismerősök, mikor elkezdtél blogot vezetni és figyelik-e az online tevékenységedet?

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr688410332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása