Wolfy olvas

Wolfy olvas

Januári zsákmányok

2016. január 25. - Wolfy27

2016_01_25.jpg

Ugyan még nincs hónap vége, de az elkövetkező pár napban már biztos nem veszek több könyvet. A január, ahogy a képen is látható, könyvek szempontjából elég termékeny volt, a pénztárcára nézve inkább kimerítő. De sok csodaszép, izgalmas olvasmánnyal tértem haza, így megérte :)

Lássuk, mi is került a könyvespolcra

20160121_134135.jpgKathy Reichs Virals sorozatának első 2 kötete, a Virals és a Seizure, ezek magyarul is megjelentek a Fumax gondozásában, de nekem a külföldi borító jobban tetszett, úgyhogy inkább angolul jöttek velem. A prospero.hu-n rendeltem őket még decemberben.

20160121_134008.jpg

Ann Aguirre Razorland trilógiájának 2. és 3. kötete, a Helyőrség és a Horda. Ezekre már elég régóta fájt a fogam, és szerencsére a molyon, aránylag olcsón, kitűnő állapotban sikerült hozzájutnom.

20160121_134100.jpg

Dean R. Koontz Frankenstein-ciklusának 3. és 4. kötete az Élve és holtan és az Elkárhozott lelkek. A sorozatnak még egy kötetét sem olvastam, viszont az írótól már rengeteget olvastam, így nagyon megörültem, hogy molyon milyen olcsón sikerült hozzájutni. Ezek is hibátlan állapotban vannak.

20160121_133850.jpg

Dan Wells Részlegesek trilógiájának 2. és 3. kötete a Fragments és a Ruins. Ezek a Fumax Kiadó évkezdő akciója keretében csatlakoztak szerény könyvtáramhoz, a meglévő akciók mellé járt még +10% kedvezmény, így volt olyan könyv, amit majdnem 40% kedvezménnyel tudtam megvenni.

20160121_133929.jpg

Michael J. Sullivan Riyria-krónikák hat részes fantasy sorozatának befejező kötete a Percepliquis és Mark Lawrence fantasy-trilógiájának, A vörös királynő háborújának a 2. kötete A hazug kulcsa. Ezek is a Fumax Kiadó akciója révén kerültek hozzám.

20160121_134229.jpg

Rudyard Kipling klasszikusa, A dzsungel könyve, szintén egy molytól vettem. Miután elolvastam, muszáj volt beszereznem magamnak. Katie MacAlister 4 részes urban fantasy sorozatának utolsó kötete, a Holy Smokes. Még a prospero-ról rendeltem októberben, a szülinapi akciójuk keretében, de nem volt raktáron a kiadónak, így csak most érkezett meg hozzám, és nagyon örülök neki, mert ez az egyik kedvenc sorozatom. Minden betűje arany.

Továbbá sikerült eladnom pár könyvet nekem is, így volt miből finanszíroznom a januári vásárlós kirohanásomat legalább részben. Lássuk mitől szabadultam meg januárban:

  • Dean R. Koontz: A visszatérő (volt belőle még egy példányom)
  • Stephanie Meyer: Alkonyat (megvan angolul, így felesleges őrizgetnem)
  • Laurell K. Hamilton: Merry Gentry 3-8. kötet (hosszú nyűglődés után úgy döntöttem, hogy nem folytatom a sorozatot, mert annyi más van, ami jobban érdekel, ráadásul egy csomó nagy fordulatot sikerült bespoilereznem, úgyhogy felesleges még egy félig olvasott sorozatot őrizgetnem, ami annyira nem is köt le és azt is tudom, hogy mi fog benne történni)
  • Richelle Mead: A szukkubusz dala (A kiadó elkaszálta a sorozatot, így megint csak feleslegessé vált, és annyira nem is jó, hogy újra akarjam olvasni. Talán majd e-bookon ha elkap a lelkesedés)

Ennyi volt a januári book haul. Most egy ideig megpróbálom türtőztetni magam, mert ha ilyen ütemben költekezek, akkor megdöntöm a tavalyi rekordomat és azt nagyon nem szeretném. Egyelőre nagyobb kiadás nincs tervben, bár a könyvhét biztos fájni fog mert az mindig fáj. Viszont ha sikerült időt szakítanom Lilith Saintcrow Night Shift című könyvére, akkor mind a 6 kötetét megrendelem bookdepo-ról, mert megint kapható az összes része, és nem szeretnék lecsúszni a lehetőségről.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr68299350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lulma 2016.01.25. 22:06:48

Hűha, nem semmi... A "szerény könyvtár" kifejezésen jót nevettem. A Tiéd biztosan nem az! :) A Madarak a dobozban? Az februári kiadás lesz? ;)

Wolfy27 2016.01.26. 15:59:20

@Lulma: hát őőő... még ki kell várnia a sorát, cirka 260 kívánságlistás könyvem van (a kérdőjelesek nélkül). A "szerény" magánkönyvtáram amúgy kb 400 kötetet számlál + van egy csomó amit eladtam, hogy új könyveket vegyek :D
süti beállítások módosítása