Wolfy olvas

Wolfy olvas

Márciusi megjelenések

Avagy, ha én gazdag lennék...

2016. március 03. - Wolfy27

marcius-osszes.jpgÚgy döntöttem új rovatot indítok, és minden hónap elején összeszedem, hogy milyen megjelenéseket várok a következő hónapban, legyen az külföldi vagy hazai megjelenés.

A március elég sok érdekes megjelenést hoz magával, persze, hogy mikor jutok el odáig, hogy beszerezzem őket az olvasásról már nem is beszélve az még a jövő zenéje.

marcius1.jpg

marcius1-2.jpg

Chloe Neill: Midnight Marked
Sorozat: Chicagoland Vampires 12.
Műfaj: urban fantasy
Kiadó: NAL
Megjelenés: március 1.

 

Gena Showalter: Firstlife
Sorozat: Everlife 1.
Műfaj: ifjúsági disztópia
Kiadó: Harlequin Teen
Megjelenés: március 1.

A Chicagoland Vampires sorozatot nem rég fedeztem fel magamnak, és bár még csak egy részt olvastam, nagyon megtetszett és az értékelések is meggyőztek, hogy folytassam, így már négy kötet büszke tulajdonosa vagyok, de amilyen sebességgel jönnek ki a kötetek, még eltart egy darabig mire beérem a sorozatot.

Gena Showalter nagy rajongója vagyok és nem volt kérdés, hogy az új könyvére is sort fogok keríteni, bár annak jobban örülnék, ha inkább a Lordokkal foglalkozna...

marcius8.jpg

marcius8-2.jpg

Patricia Briggs: Fire Touched
Sorozat: Mercy Thompson 9.
Műfaj: urban fantasy
Kiadó: Ace
Megjelenés: március 8.

 

 V. H.: Tolvajok kézikönyve
Sorozat: Winie Langton 4.
Műfaj: steampunk
Kiadó: Főnix Könyvműhely
Megjelenés: március 8.

A Mercy Thompson sorozatot is nagyon szeretem, meg is van az első 6 kötet, sajnos még ott is csak az első kötetnél járok, de ez nem tart vissza attól, hogy nagyon várjam. Ráadásul a borítót Dan Dos Santos készítette, annyira jól néz ki, annyira badass :)

Nem igazán szoktam novellákat olvasni, de Wee sorozatával kivételt teszek, mert nagyon megéri olvasni, alig várom, hogy az összes része a polcomon sorakozzon. Sajnos szintén még csak egy kötetet olvastam.

marcius29.jpg

marcius31.jpg

Katie MacAlister: Dragon Soul
Sorozat: Black Dragons 3. (Dragon Sept 13.)
Műfaj: urban fantasy
Kiadó: Hodder & Stoughton  
Megjelenés: március 29.

 

Alma Katsu: A szakadék
Sorozat: Halhatatlan-trilógia 3.
Műfaj: fantasy
Kiadó: Agave
Megjelenés: március 31.

Katie MacAlisterről csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, az első sárkányos sorozata valami fantasztikus, a többi sorozatának megvétele is csak pénz kérdés. Az egyik leghumorosabb fantasy író.

Alma Katsu sorozatával kissé visszás a kapcsolatom. Tetszett, nagyon sokáig vártam rá, úgy volt, hogy a kiadó nem adja ki az utolsó részt, én meg felidegesítettem rajta magam, hogy már megint van egy megakasztott sorozatom és eladtam... rá pár héttel jött az infó, hogy mégis megjelenik, annyian replikáztak... Valószínűleg elolvasom, ha nagyon tetszik a lezárás és le lesz akciózva az egész sori, akkor megveszem, de már eléggé elment a kedvem tőle sajnos...

Ennyit a márciusi megjelenésekről. A hétvégén hozom a Darkest Surrender kritikát, a következő olvasmányom pedig a Branded by Fire lesz Nalini Singhtől. Valószínűleg sokan találkoztak már a Psy/Changeling sorozattal itthon is, hiszen az első 5 rész megjelent magyarul is. Akik szerették, drukkolok, hogy megkapjátok a folytatást :)

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfy-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr158433320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása